Programy rozwojowe i warsztaty

Niezależnie od tego, czy koncentrujemy się na rozwoju jednostek, zespołów, czy na połączeniu i rozwoju całej firmy, nasze działania koncentrują się na bogatym rozwoju interpersonalnym, zespołowym, planowaniu strategicznym i dopasowaniu do kontekstów biznesu. 

Nasze warsztaty są:

  • Precyzyjnie zaprojektowane aby sprostać unikalnym potrzebom
  • Dla menedżerów, liderów, specjalistów i pracowników
  • Adekwatne do możliwości i dostępności czasowych
  • off-site, in-site lub on-line, open
  • Wspierające cele, wizję, wartości i kulturę organizacyjną
  • Urozmaicone pod kątem doboru środków, zasobów i metod aktywności:  moderacje, facylitacje, konsultacje, interaktywne webinaria

Konstruując programy rozwojowe i warsztaty uwzględniamy to, co dzieje się obecnie w otoczeniu
i opieramy się na najnowszych trendach w pracy rozwojowej:

  • Organizacja w środowisku BANI – KRUCHY, NIESPOKOJNY, NIELINIOWY, NIEZROZUMIAŁY ŚWIAT
  • Nowe wyzwania dla LIDERA – ODPORNOŚĆ, EMPATIA, UWAŻNOŚĆ, ADAPTACJA, PRZEJRZYSTOŚĆ, ANTYKRUCHOŚĆ
  • Poszukiwanie BALANSU – DOBÓR ODPOWIEDNICH FORM, ANGAŻOWANIE PRZED I PO, MODUŁY
  • Przejrzysta STRUKTURA – SPÓJNOŚĆ PROGRAMOWA, SYTEMOWE NARZĘDZIA, AUTORSKIE MATERIAŁY
  • Budowanie DOBROSTANU – POSZERZANIE ŚWIADOMOŚCI, BUDOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

SPEKTRUM WARSZTATÓW EVOLUTION TEAM:

Rozwój osobisty

  • Inteligencja emocjonalna w życiu i w pracy
  • Efektywność osobista
  • Life Coaching
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Energetyczna Przygoda – jak dbać o poziom energii
  • Tożsamość osobista jako źródło stabilnej samooceny oraz  kształtowania jakości komunikacji osobistej i zespołowej
  • Podróż w kierunku empatii
  • Otwartość na zmiany
  • Mój świat wartości
  • Moja Misja życiowa
  • Tożsamość wspierająca
  • Elastyczność w myśleniu
  • Harmonia oddechu = harmonia działania

Rozwój zespołowy

  • Zespół funkcjonalny w oparciu o P.Lencioni-ego
  • Team Building w oparciu MindSonar® i wartości osobiste
  • Siła różnorodności – wzmacnianie korzyści synergicznych płynących z indywidualnych stylów myślenia poszczególnych członków zespołu menedżerskiego
  • Komunikacja i otwartość na zmiany w zespole
  • Syntetyczna ocena sposobów myślenia i działania z uwzględnieniem rekomendacji obszarów rozwojowych.
  • Tożsamość zespołu Menedżerów
  • Budowanie komunikacji w oparciu o wspólne cele i wartości
  • Ewolucja odpowiedzialności zespołu menedżerów
  • Wpływ zaangażowania zespołu menedżerskiego na funkcjonowanie organizacji

Rozwój menedżerów

  • Wartościowy Lider
  • Inspirujące i nowoczesne Przywództwo
  • Lider Inteligentny Emocjonalnie
  • Przywództwo tożsamościowe – Identity Leadership
  • Narzędzia elastycznego Menedżera (przywództwo wszechstronne)
  • Świadomość biznesowa i systemowa
  • Dobrostan osobisty Przywódcy jako fundament rozwojowy, świadomościowy i energetyczny
  • Tożsamość Lidera
  • Wzbudzanie zaangażowania u innych
  • Zarządzanie zespołem
  • Ewolucja odpowiedzialności menedżerskiej
  • Zarządzanie energią menedżera
  • Inspirujące przywództwo
  • Wykorzystanie narzędzi coachingowych w przywództwie

Rozwój organizacji

  • Budowanie tożsamość Marki
  • MBV (Managing by Values)
  • Ewolucja Kultury Organizacyjnej
  • Aksjopatologie i choroby organizacyjne
  • Zarządzanie zmianami na poziomie organizacji
  • Myślenie systemowe i strategiczne
  • Wspieranie kultury agilowej w organizacji
  • Tożsamość Marki, tożsamość organizacji
  • W poszukiwaniu harmonii. Mechanizmy katalityczne i wartości kształtujące kulturę organizacyjną w Dziale HR
  • Kultura trust management jako model Przywództwa (WI)
  • Empowerment i budowanie odpowiedzialności w wymiarze organizacyjnym
  • W kierunku Turkusu
  • Systemowe myślenie w procesie zarządzania odpowiedzialnością, relacjami i poziomami świadomości

Rozwój specjalistów

  • Zarządzanie sprzedażą
  • Analizy portfelowe Klientów
  • Proces sprzedaży EPS (Evolution Sales Process)
  • Negocjacje w biznesie
  • Negocjacje inteligentne emocjonalnie
  • Zaawansowana Komunikacja oparta o style myślenia
  • Metody wpływu i zmiany
  • Badanie potrzeb i oczekiwań z wykorzystaniem Customer Journey Map
  • Podejmowanie decyzji
  • Zarządzanie zmianą
  • Lider jako coach
  • Zarządzanie zaangażowaniem własnym w oparciu o wartości  (WD)
  • Efektywna komunikacja
  • Trening asertywności
  • Profesjonalna prezentacja i wystąpienia publiczne
  • Sztuka perswazji i radzenia sobie z manipulacją
  • Wzmacnianie efektywności sprzedaży ESP Proces
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Skuteczna sprzedaż przez telefon
  • Badanie potrzeb Klienta
  • Prezentacja handlowa
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta
  • Zarządzanie kluczowym Klientem